Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Μα θα μου πείτε ποιος έχει χρήματα να πάει στο εξωτερικό;


Κι όμως κάποιοι θα πάνε!


Καθηγήτρια γεωλόγος, γνωστή μου ετοιμάζεται για Γερμανία!!! Κι όταν της είπα γιατί δίνεις χρήματα στους Γερμανούς και όχι στους Έλληνες, μου απάντησε γιατί αυτό την ευχαριστεί.


Εισιτήρια με γερμανική αεροπορική εταιρία, ξενοδοχεία και φαϊ για μια βδομάδα στη Βέρνη με το γιο της, δε θα χαλάσουν 2000 ευρώ τουλάχιστον κι αν η χώρα πτωχεύσει ποιος θα την πληρώσει, από που θα πάρουν σύνταξη οι γονείς της, τα αδέλφια της, όλοι δημόσιοι υπάλληλοι είναι ή ήταν.



Σταλίδα - δίπλα στα Μάλλια στο Ηράκλειο
Γιατί να μη μείνουν αυτά τα χρήματα στη χώρα μας. Δεν έχουμε τουριστικά μέρη να επισκεφθεί κανείς;
Γιάννενα - η λίμνη
Ζάκυνθος
Και ο κατάλογος είναι ατέλειωτος!


Ο ωχαδελφισμός θα μας φάει. Ωχ αδελφέ ας κάνω εγώ ότι μου αρέσει, ας ζήσω για το σήμερα και όσο για το αύριο δε με νοιάζει! Αν συμφωνίσουν όλοι μ'αυτή την άποψη δε βουλιάζουμε απλώς, πες ότι βουλιάξαμε ήδη.
Λουτράκι - το νέο υδροθεραπυτήριο

Μήλος
Μετέωρα

Μονεμβασιά

Χανιά

Ρέθι Κορινθίας - η Παναγίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου